Påsklooovet närmar sig :)

Trots att jag jobbat hela påskhelgen så hann jag med att äta påskmiddag hemma hos Ellen i Gammelstad. Riktigt trevligt och god mat. Sitter hemma på assistent just nu och funderar på att snart gå och sova för jag öppnar imorgon på jobbet.

Efter jobbet blir det att skynda sig hem, duscha och packa väskan för att ha lite "påsklov" i Happis :). Jag hoppas på fint väder och att man kan åka skidor på isen, grilla korv, stapla lite ved, sola och kanske någon härlig bastukväll!

Ska bli riktigt NAJS!


Juste jag har fortfarande beslutsångest över vad jag ska göra i framtiden. Alla jobbarkompisarna i Luleå är på mig och vill att jag ska stanna... och på många sätt vill jag stanna i norr men jag låter nog sommaren gå  och sen får jag se vad som händer till hösten.

Borde kanske göra en plus och minus sida ;)

 
GLAD PÅSK!




Kram // C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0