Skrikande barn... INTE OK

Kom precis hem från jobbet. Det var rätt mycket att göra och det rullade på hela middagen. Asså sjukaste gästen kom idag i driven. Det var en kille och tjej i typ 30-års åldern som beställt tre glassar med dumlesås och när dom kommer fram till luckan så vill dom ändra sig och då hade vi redan gjort klart deras glass.. så jag blev lite irriterd!Men vi gjorde om glassarna och då helt plötsligt börjar tjejen i passagerarsätet storgråta! Jag fattade ingenting...hennes kille satt bara där och hon stortjöt..Jag trodde först att det var ett barn som satt i baksätet men det var tjejen som var i 30-års åldern.  Jag försökte tänka att hon kanske var handikappad eller något men nää..för när dom åkte iväg började dom asgarva. Herregud, VÄX UPP!

Sen kom en bil som skulle beställa och där var det ett riktigt barn som storgrinade så jag hörde knappt vad han som beställde sa och innan dom hann åka fram så glömmer jag stänga av högtalaren och råkar säga högt "FAN VAD JAG HATAR BARN!" och usch vad jag skämdes! hahaha

Jag hittade en bild som Marcus lagt upp på facebook.. jag som haft lite hemlängtan till Stockholm i veckan tog genast tillbaka det när jag såg den här bilden på kön av människor på Kungsängens station idag ;)

a


PUSS// Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0