smider framtidsplaner

Nu är våren här har jag, Elin, Elin, Jossan och Emmelie bestämt för vi grillade idag och trotsade det gråa vädret och snön. Det blev supergott och hade det trevligt hemma hos Jossan. Jag är redan hemma, vi alla blev rätt trötta efter några glas vin ;).

Jag ligger i sängen, lyssnar på winnerbäck och funderar på hur allt kommer bli. Men jag ser på framtiden som spännande och jag tror faktiskt att det kommer bli bra för nu har jag en plan och när jag har en plan så brukar allt lösa sig! För första gången på mycket länge tror jag faktiskt att jag vet vad jag vill och det är en sjukt härlig känsla. Ni som känner mig vet att jag panikar om jag inte vet vad jag vill eller hur allt ska bli, men ni kan vara lugna nu för som sagt så har  jag en plan.

Imorgon får ni veta min plan ;) tills dess får ni hålla ut!!

PUSS!


//Clarabella


Kommentarer
Postat av: Burrebus

Jag panikar lika mycket ;) du och jag clara.. du och jag :)

2010-04-11 @ 15:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0