Sommar sommar

Hej Hej Hallå dagboken!!

Idag tog jag mig en timmes promenad innan frukost i det fin fina vädret som äntligen hittat upp till Luleå. Kände att det verkligen behövdes efter helgens onyttigheter.

Jag har fått reda på mina jobbveckor på posten i sommar som tyvärr bara blev 29-32...Så jag ringde Madde på Max och frågade om jag får komma dit och jobba lite i sommar och det fick jag mer än gärna så så får det bli. :)

Jag har träffat Adam i stan också. Vi lunchade och sen drog jag till jobbet. Sen har jag inte hunnit med så mycket mer idag. Nu är jag ledig tisdag, onsdag och jag vet inte alls vad jag ska göra.. Hoppas på fint väder så blir det ut att träna. Jag har ju anmält mig till vår ruset här i Luleå så nu måste jag sätta fart :). 

Jag har börjat fundera på vad jag ska hitta på i sommar. Men kanske ngt sånt här:

-  1-6 juni (ngn gång där)Komma hem till Sthlm
- v23-26 Jobba på max i Barkarby
- v27- 28 SEMESTER, typ Gotland, Skärgården, Åka på en sista minuten :)
- v29-32 Jobba på posten
- v33 tillbaka till Luleå eller hur det nu blir :)



PUSS // Clarabella

Kommentarer
Postat av: Elin

HEJJA CLARA! Jag gillar ditt beslut om Luleå till hösten :) Din sommar ser ju väldigt lovande ut, skönt att få jobba med lite olika + få lite semester, det är inte alla som har det så bra ;)

2010-04-13 @ 13:43:44
URL: http://elinwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0