Söndag, sjuk och har allmänt tråkigt!!

Efter två nätters jobb är jag helt slut. Jag avskyr att vända på dygnet och nu har jag blivit sjuk. Fifaan! Inte okej... Skulle egentligen ha jobbat idag också men har feber och ont i halsen så jag sjukanmälde mig. HATE IT! Skönt att natthelegn är över för den här gången iaf :). Jag har en natthelg kvar sen så slipper jag dom, ännu skönare.

Jag önskar min dvd hade fungerat nu så jag skulle kunna kolla på OC eller One tree hill men ack nej! Tur att facebook finns och tur att det är söndag idag för då händer det ändå ingenting. :)

Så mitt liv idag är Facebook och Spotify! Najs!

Vet inte vad jag mer ska skriva...

Så avslutar nog här :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0