Torsdag

Då var man tillbaka till Luleå igen efter några dagar i Happis och Korpikylä. Jag fick åka med Simon till stan imorse och så hängde jag hemma hos Sebbe till 12 då min buss till Luleå gick.

Sitter och dricker kaffe, ska ta bussen om en halvtimme till jobbet. Lite segt och jobba stägning idag men borde inte klaga eftersom att jag inte jobbat sen i söndags, plus att jag är ledig fredag, lördag så jag ska åka upp till Happis med Birgit imorgon igen.

Bara tre veckor kvar tills jag åker hem till Stockholm en sväng.

Nu ligger mammas lägenhet ute på hemnet också! Kändes sjukt å se bilder från mitt rum. kan ju erkänna att mamma jobbat bra med städningen för sådär fint var det inte när jag lämnade det ;)

Mitt ruuuuum i Kungsängen!!!





Nu blir det jobb!

Puss

Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0