Bakis dag!

Förlåt för dålig uppdatering. Jag lovade ju att avslöja min plan för hösten. Så här kommer den: Jag ska söka en kul kurs på Luleå universitet och jobba kvar lite extra på max för jag trivs verkligen jättebra med mina jobbarkompisar. Och om jag nu skulle känna att jag inte vill tillbaka till Luleå efter sommaren av någon anledning så har jag ju lägenhet och jobb hemma i Stockholm och då ska jag satsa på att komma iväg och resa :)

Idag har jag varit bakis som bara den. det blev lite mycket igår. Det börjades med personalfest hemma hos Emil Hallberg som bor på Varvet. Det var verkligen jättekul! Efter många glas vin, maxsnack, och sånt drog vi vidare mot All star. Jag mötte upp Elin, Elin, Emmelie, Hanna och Olle. Det blev många drinkar och jag vågar inte kolla kontokortet idag :/. Jag tappade bort garderobslappen såklart så jag fick gå hem utan jacka och hemanycklar så jag sov hemma hos Olle. Men Elin var nog ändå värst.. he he ;)

På jobbet idag var jag så trött så när det kom en bil i driven så säger jag "hej det är Clara!, eller jag menar det går bra att beställa" haha lite kul :P Efter jobbet fick jag gå skamset till All star i mjukisbyxor och hämta min jacka som turligt nog fanns kvar.

Pratade just med världens bästa syster. Nu blir det att sova för jag är sjukligt trött!!

Bjuder på en bild på mina nya skor jag köpt! Värsa vårskorna och värsta Clariga ;D


Textile boots



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0