Elinpelin

Middagen hos Elin  Björkén var supertrevlig. Vi lagade mat och det blev riktigt gott haha vi överraskade faktiskt oss själva, så gott blev det ;)

Vi snackade en massa och så kom vi in på hur vi träffades för första gången. Det var på midsommar hos Nivas för 2 år sedan. Tiden går så fort. Mitt första intryck av Elin var att hon var trevlig och typ ordentlig tjej. Hennes intryck av mig var visst inte lika bra... haha vi skrattar bara åt det nu men hon tyckte att jag verkade fläng och lite smågalen typ ;) haha sjukt vilka intryck man kan få av en person men lite rätt hade hon nog...

Men nu är vi asbra kompisar och vi har så många roliga minnen ihop.. Elin är som ett lyckopiller! Hon är alltid så glad och possitiv till allt. Härlig tjej helt enkelt! :)


Luleå kalset 2009


Nyårsmiddag hos Nivas 2008

Hemma i Sthlm och jag fyller 18



Kommentarer
Postat av: E

Vad gullig du är <3! :)

2010-04-15 @ 12:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0