Onsdag

Jag och Alex sitter vid köksbordet med en varsin laptop och söker en framtid och äter kladdkaka. Ganska roande. Jag kollar resor inför sommaren och Alex sitter fortfarande och klickar runt på studera.nu och söker utbildningar. Han är rätt rolig för han har sökt allt från fartygsbefäl, maskinbefäl, astrologi, dinosaurie forskning och hund och kattologi... haha snacka om att ha många intressen! GO ALEX!
Jag har iaf sökt klar. Såhär blev min ansökan tillslut :
 
1. Pedagogik A, 30hp i Umeå
2. Pedagogik A, 30hp i Luleå
3. Ekologi och miljökurs 7,5hp i Luleå

Sen får vi se vad som händer och sker. Känns rätt bra nu iallafall :)

Om två timmar ska jag iväg till Kvantum och möte upp Elin B så ska vi hem till henne och laga middag i hennes nya lägenhet.

Hahah nu sitter Alex och försöker övertala mig att han inte pratar skånska... VILKET SKÄMT! Sen säger han men jag säger ju "R" som du! haha nej du kan inte ens säga "R" Alex!



Aja nu ska jag ta en powernap innan jag ska dra mig mot stan!

xoxo

Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0