Lördag

Snart är det vitt på backen igen...Inga ord i världen kan beskriva hur less jag är på vinter och snö. Jag lovar mig själv att aldrig längta till snö igen efter den här hemska vintern! Vit jul behövs inte år, jag klarar mig TACK!.

Sitter hemma hos Elin och kollar ut över det bittra vädret och Elin städar som vanligt haha... Hon får alltid för sig att ta fram dammsugaren eller dammtrasan när man är på besök ;).

Det gick bra att jobba natt men usch vad trött man blir vid tre-tiden när man vet att man har dom två jobbigaste timmarna framför sig innan man får komma hem och sova.

Mamma ringde för en stund sen och sa att min mobilräkning var på 800 kr. Yes!  400kr mindre än sist..

Nu kom Jossan hit också, dom ska på STUK ikväll och se Hoffmaestro. Men lilla jag ska kriga ännu en natt på Max.

BIT IHOP! Det kan bara bli bättre!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

Svar: oj snöade det :O här är det ingen snö alls kvar ;) det är en onsdag va? :D ja klart vi kan ^^ <3 puss puss<3

2010-04-18 @ 14:05:37
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0