LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!

Jättefint väder och jag sitter inne och är sjuk. Men vet ni vad!! Trots att jag känner mig lite depp över att inte göra någonting idag så har jag en bra känsla i kroppen. Den känslan är att den här sommaren kommer bli king!

Carro frågade om jag skulle med till Hultsfred i sommar och jag blev genast supertaggad! Vore galet najs med festival, sommar, camping, fylla och fest ;D Självklart taggar jag Elin K till det här också!! Hon är inte så svår övertalad den tjejen :D SÅ HULTSFRED HERE WE COME!!!

Eftersom att jag har lite tråkigt idag så har jag passat på att göra en spellista på spotify med endast band som ska till Hultan.

Jag längtar bort eller hem! Eller det jag längtar mest efter är en egen lägenhet. Är less på kollektivboende för nu vill jag ha något eget där jag får bestämma själv hur allt ska vara och se ut. Det som gör mig mest irriterad är att den hyra jag betalar idag är mer än vad jag skulle betala för att bo i pappas etta hemma i Kungsängen. JAG VILL HEEEM!!! Klart jag gillar att vara här uppe och alla mysiga människor jag lärt känna och allt kul jag varit med om och jag säger inte att jag inte kommer tillbaka men nu vill jag hem till vännerna, mamma, pappa, syskonen, storstan och allt därtill!!

Så nu vet ni där hemma att ni är efterlängtade av lilla mig :)


Ses om 10 dagar! Då jävlar ska det bli VALBORG!! :D

Valborg för 3 år sedan:





Kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram


C L A R A B E L L A !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0