Torsdag kväll

Fick reda på en sak som gjorde mig jävligt besviken och ledsen igår kväll... Visste inte vad jag skulle tro och allt blev bara jättefel. Nu när jag vet hur det egentligen ligger till blir jag bara så irriterad på alla idioter som inte har något bättre för sig än att sprida rykten om andra. Jaja man ska inte ödsla tid och energi på sånna så nu lämnar jag det.

Idag har jag och Henrika varit på cykeläventyr till Elin K och druckit kaffe och sen har vi bakat muffins och badat utebastu. Jag har hunnit med jättemycket idag, dagarna blir så mcyket längre när man går upp tidigt. :)


Fick precis en inbjudan hem till Towe på Valborg! Hemmafest like old times! Ska bli galet kul att komma hem och träffa alla och jag känner på mig att det kommer bli en kanonkväll :)

Puss och Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0