Älska svensk sommar, Älska regnet

Idag var det inte roligt att vara Clara. Det regnade den här måndagen också och reklamen var tjock som en bibel. Så grattis alla som inte satt upp "EJ REKLAM" på sin brevlåda. Hoppas ni blev glada för en blöt bibel, även kallad SVEPET i brevlådan idag. Jag kämpade på i regnet och offrade nästan min tvättid men som tur har jag snälla grannar som inte tog tvättstugan ifrån mig :) 

Jag fick för mig att baka en sockerkaka fast med blåbär i för det såg så sjukt gott ut på bilden haha men min ser allt annat än god ut...



Haha en riktig bitterkaka!! Väldigt grå ser den ut,  men struntsamma för hela min dag har varit grå så varför inte avsluta den så också? ;)


Och så här mycket regnade det idag:





Puss från ett genomgrått Kungsängen och en trött Clara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0