Aupair? USA? JAG? :)

Jag blir bara mer och mer säker på mitt val att stanna i Stockholm i höst. Jag trivs i min lägenhet och jag har egenligen inte bråttom någonstans. Om jag börjar plugga till sjuksköterska nu betyder det att jag är färdig när jag är 22 år och sen ska jag jobba tills jag fyller 65! Nej tack! Malin har taggat mig hela dagen till att åka till USA som aupair och det vore galet roligt. Då är alla mina närmaste vänner inklusive mig själv i USA. Malin har redan tänkt ut att alla vi ska mötas upp i Miami och gå på White night party haha. Jag kanske ska sluta drömma om USA  från tv-soffan och åka dit och leva livet istället? :) Jag är taggad. Jag har nummret till en tjej som kan skicka iväg mig till USA inom några månader. Vore galet!!

Jag har umgåtts med Emma ikväll och om fyra dagar åker hon till USA. Känns sjukt. Vi åt vår sista kladdkaka och kanske drack vår sista kopp kaffe för ett tag. Imorgon är det avskedsfest.

Här kan jag inte stanna men Umeå ligger nog inte rätt i tiden just nu. Det får vänta.


PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0