Clara dagdrömmer

Jag blev så trött när jag kom hem från jobbet att inte ens One tree hill kunde hålla mina ögon öppna. När jag vaknade låg jag och tänkte och kollade mot balkongdörren. Jag tänkte för mig själv vad min största skräck skulle vara nu när jag bor själv. Jag kom fram till att det skulle vara om en fåel skulle flyga in genom min öppna balkongdörr. Jag fick upp värsta bilden om hur fågeln skulle panika i mitt vardagsrum och hur ännu större panik jag skulle få.  Vad skulle jag ha gjort? vem skulle jag ringa?
Hoppa från balkongen kanske skulle vara ett alternativ.

Jag fick en stor obehaglig känsla och sprang upp och stängde igen balkongdörren.

Nu efteråt tänker jag hur larvig jag låter, dom allra flesta skulle nog vara rädd för andra saker när det bor ensamma.

Men det är sant jag har en sjuk fobi för fåglar.

Tänkte lägga upp en sjukt äcklig bild på ett gäng fåglar men klarade inte av att kolla på dom så ni får klara er utan!! hehe




Snart kommer Tea och vi ska dricka kaffe och snacka Umeå :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0