Dumma dumma fågel

Igår när jag satt vid datan så hör jag att något flyger in i mitt fönster i vardagsrummet med en smäll. Jag går och tittar och min enda tanke var "bara det inte är en fågel", men såklart att det var. En lite äcklig fågel och den flög inte iväg utan den satt kvar på fönsterbläcket jättelänge. Han såg ut att lida lite men han led inte lika mycket som jag gjorde! Jag avskyr fåglar så jag ringde pappa och berättade och att han måste komma hit och begrava fågeln för den lär inte överleva och jag kommer aldrig någonsin röra den. Pappa sa bara att han inte hade tid att begrava fåglar idag. Suck ännu mera panik! Jag försökte lugna mig själv med tanken att jag varit smart och stängt balkongdörren en kvart innan för om fågeln hade flugit in i mitt vardagsrum hade jag dött av skräck. Som tur var så måste den ha flugit sin väg för den var inte kvar när jag gick och kollade igen.

Jag tog en bild på fågeln, här har ni han:



Han kollade på mig med sina lidande ögon, tyvärr tyckte jag inte så synd om han för om man flyger iin i Claras fönster får man skylla sig själv! Så det så!



Igår var jag, Emmy och Mimmi i Kungsan en sväng och såg Sean Banan haha han hade 2 låtar: Skaka rumpa och Skaka rumpa remix!

Sen promenerade vi till Gamla stan och fikade på Stora torget. Världens folkfest i Stockholm igår för det var både Ung08, Kulturfestivalen och Midnattsloppet. :)


Nu ska jag möta Ellen som ska komma på middag hos mig :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0