Energi!

Jag känner mig så jätte på G just nu. Helgen i Visby har gett mig energi för vi hade det så kul och bra. Att umgås med härliga människor som ger en energi måste vara den bästa medicinen mot allt. Toppen helg trots att den gärna kunde fått vara någon dag längre. Vi har hängt på beachen, ätit gott, druckit vin, utgång med en massa dans. En förjävla kul helg helt enkelt.

Jag tog några bilder men orkar inte ladda upp dom nu så det får vänta.

Ikväll har jag varit på middag i stan med la familia på "La familia" hehe passande namn på restaurangen. Joel flyttar tillbaka till Linköping imorgon.. känns trist! Men kul att vi hann med Visby iaf.

Det här kanske inte blev ett så givande inlägg hehe men jag mår så bra :)

Imorgon blir det att fixa gymkort efter jobbet! För här ska tränas!

"Varför får inte jag flytta sten när Tommy kör-berg"

haha ungefär på den nivån var min och Joels humor på vägen hem från Gotland haha övertröttheten tog över och tanten framför Joel bad honom att dämpa sig så hon kunde lyssna på P4 ifred!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0