Filmkväll!

Äntligen fredag. Jag och Martin har precis varit och hyrt Snabba cash på Ica. Ikväll tänker jag njuta av känslan att ha en helt ledig helg framför mig.

När jag och Martin var på Ica frågade Eugenia i kassan om vi var tillsammans hahahah roligaste jag hört på länge :P Jag och Marin kollade på varanndra och skrattade och svarade att vi är som syskon. Så ikväll blir det filmmys med mina "syskon" Amanda och Martin :)

Amanda: Vad har ni hyrt för film?
Jag: Snabba cash, ska du kolla med oss?
Amanda: Njaa jag tror inte det är någon film för mig...
Jag: haha det är nog ingen film för mig heller men jag har hört att huvudrollen är snygg!

Ha en kul fredag mina vänner!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0