Från ett regnigt Kungsängen

Idag var ingen rolig dag att vara brevbärare. Det har vekligen forsat ner regn konstant hela dagen. Först skrattade jag lite för mig själv men efter 2 timmar var jag jävligt less på guds pissande. Posten blev blöt, mina fötter simmade i vatten, postregnjackan regnade in och så var det reklamdag, vilket inte gjorde min dag bättre. Men jag överlevde hehe jag var verkligen blöt hela jag när jag kom in.

Ett brev gick sönder och det rammlade ut nappar över hela marken. Hoppas de inte trodde brevbäraren ville själa deras beställda nappar haha men jag kastade ner alla napparna löst i brevlådan. Dom måste ha blivit  glada :)

Jag tog faktiskt en bild på eländet. Hoppas det inte regnar imorgon :)







Här kommer några bilder från förfesten i fredags hemma hos mig :)



Natta testar träningscykeln som min pappa bestämt ställt på min balkong..



Emma och jag. Hawaiitema är alltid ett säkert kort ;)




Malin och Natta :)

Sen så blev det inte så mkt mer.



Snart kommer Emmy, min konkurrent som också krigat i regnet fast för Citymail då.


Puss Puss

Clarabella

Kommentarer
Postat av: thowe

haha skratta är det enda man kan göra mitt i misären ;)

2010-08-02 @ 21:22:23
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0