Ikea katalogen, Biltema, Din del, Valsedlar, Mio katalogen, Vi i villa!! Skjut mig!

En gubbe klagade idag på att posten kom så sent, jag svarade att det är jättemycket den här veckan så det tar lite extra lång tid. Han svarade med att dom på Fajanstigen i Brunna får minsann sin post redan klockan elva på dagarna.  haha rolig gubbe! Alla kan ju inte få sin post samtidigt heller. Så jag gav honom sin lilla valsedel som var det enda han fick idag och tänkte: "GUBBJÄVEL VALET ÄR ÄNDÅ INTE FÖRRÄN DEN 19:e SEPTEMBER!"

Jag blir så trött på pensionärer och sjukskrivna idioter som inte har något bättre för sig än att vakta brevlådan! SUCK!

En dag kvar sen helg :)

PuSS

Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0