Läggdags..typ

Klockan är inte alls mycket, det är lördagkväll och jag är redan hemma från Beckas 20-års middag. Supertrevlig middag och allt men jag är trött och seg efter igår så blev ingen utgång ikväll.

Festen hemma hos Emma igår var kul som bara den. Synd att det inte kommer bli så mycket festande tsm med dessa människor i höst då halva ligan drar till USA och många till Västerås för att plugga. Trots att många reser iväg nu så ska den här hösten bli bra har jag bestämt nu. Jag kommer stanna hemma i Stockholm och känna in vad jag verkligen vill. Så får det bli. Så på måndag blir jag arbetssökande på heltid hehe.

Sitter bara hemma nu och chillar med lite musik från min "Love" playlist på Spotify. Jag har hittat en sjukt bra låt med Johnossi, Summerbreez heter den och är helt klart värd att lyssna på!

Imorgon ska jag träna och träffa min fina syster.



Kram, Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0