Senaste nytt från Clarabella

Allt fixar sig.
Nu har jag fortsatt jobb på posten minst 2 veckor till. Det ser ut att bli mer jobb i höst  för det är några sjukskrivna och så. Jag träffade min gammla lärare från högstadiet idag och hon frågade om jag ville jobba som vikarie på Ekhammar som är min gammla högstadieskola. Helt klart intresserad, frågan är bara hur jobbiga ungdomar är idag...

Allt fixar sig.
Jag lyckades få tag på Vårdcentralen och tro det eller ej men jag fick en tid också. Dock om två veckor men alltid något. Jag fick nämligen reda på för någon dag sedan att jag har jättedåliga blodvärden och att jag borde gå och ta fler prover. Kanske därför jag kännt mig ovanligt trött på sista tiden.

Allt fixar sig.
Pappa har varit här med cyklen som Roffe fixat till mig så nu har jag en orange Cresent cykel.

Allt fixar sig.
Jag, Lina, Cissi och Petra ska dansa i höst på Danshögskolan trots att jag skickat en anmälan utan att ha skrivit under så håller dom platsen åt mig tills jag skickat in en ny anmälan.

Allt fixar sig.
Jag var supernervös innan jag skulle till jobbet idag eftersom att jag skulle köra postbussen med allas buntar med post till buntlådorna. Mitt lokalsinne är inte det bästa och det är mycket att tänka på men jag klarade det :)


TJIHUU! ALLT FIXAR SIG!

JAG KÄNNER GLÄDJE!

Nu ska jag snart hem till Amanda en sväng.


KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0