En tisdag

Idag har jag varit aktiv och nu är jag supertrött. Jag har jobbat och sen stack jag hem och fixade mig och så åkte jag och Malin till Natta och åt kladdkaka för imorgon åker vår fina Natalie tillbaka till USA. Jag och Malin bestämmde oss den för att cykla ner till Lillsjön och så sprang vi 3km och sen cyklade vi tillbaka. Vi känner oss duktiga. :)

Imorgon ska jag och pappa ge blod. Jag har aldrig gjort det men jag tycker att alla som är friska borde göra det. Rädda liv måste vara den finaste gärningen en människa kan göra. Så det ska jag göra imorgon :) Jag får även testa på om jag klarar av blod nu när jag kanske ska läsa till sjuksköterska till våren.

Måste också bara tillägga att jag har världens sötaste granne. Hon är en liten tant som bor längst ner i mitt höghus och sitter alltid på bänken utanför porten.
Hon har verkligen koll på mig, vad jag gör, vart jag är påväg och vilka mina vänner är. Hon kan komma med små gulliga kommentarer som: "Jahaa du har inte tjejkompisarna med dig idag?", eller.."oj ska ni ut och träna? inte behövs det! Ni som redan är så fina.. hihi" och när man kommer tillbaka från springturen står hon på balkongen och ropar : "Var det skönt ute, det förstår jag. Upp och duscha nu" eller som i lördags när klockan var sju på kvällen och jag hade partykläderna på "Nej nu stänger porten, nu får du inte gå ut hihi"
haha snacka om järnkoll den tanten har må jag säga. Tur att hon sover fredag och lördagnätter efter klockan 21!


Nu te och sen ska postiljonen SOVAAA!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0