Update måndag

Jaha då var det höst igen då... Kallare och mörkare. Skolorna har börjat och för en själv fortsätter knegandet på posten i Kungsängen. Jag är måttligt less på att gå upp 05:40! Hoppas jag också får börja halv åtta snart.

Jag har varit och tränat på Friskis och lämnat bilen hos Lina. Hon och pappa ska åka och kanske byta in den mot en annan imorgon. Får se vad dom kommer hem med... Bara inte en diesel merca så är jag glad haha fördå cyklar jag hellre på min orange crescent cykel :)

Jag har fortfarande inte lyckats byta glödlampan på toaletten. Asså hela plastgrejen följer med när jag ska skruva ner den gammla lampan :S Fattar inte vad jag gör för feeel. Så nu får det vara mörkt till en vänlig själ kommer och hjälper mig ;) För övrigt så trivs jag så sjukt bra med att bo själv och jag trivs i leggan som bara den. 

Mjaha mjaha annars har det inte hänt så mkt...Jag fortsätter irritera mig på gubbar och tanter som vaktar sin brevlåda om dagarna typ. ;)


PUSS




Kommentarer
Postat av: Linda

ursäkta mig clara lilla men vad är de för fel på diesel mercor? ;)

2010-08-30 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0