Don´t look back in anger

En sa till mig en gång att man ska umgås med människor som ger en energi. Jag tänker faktiskt på de orden rätt ofta. Jag har jättemånga fina männikor runt mig som gör mig glad och som alltid får mig att dra på smilbanden trots att jag är down.
Jag älskar dem människorna något otroligt och jag hoppas dom vet om det.
Självklart vill man vara en så god människa mot alla och alltid finnas där men just nu känner jag mig mest som en energitjuv. Jag snackar inte om att jag höjt värmen på elementen här hemma... utan att jag känner att jag inte tillför så mycket. Jag är i en svacka och när jag är det så tänker jag bara bakåt i tiden och på hur bra jag hade det förr. Saken är den att jag alltid varit sån, att när jag är nere så tänker jag tillbaka istället för frammåt och jag vet egentligen inte varför... För jag vill frammåt!
Jag vill till Umeå!!

Allt handlar om att ge och ta? Right.


Snart kommer Tea hit och vi ska äta middag och snacka framtid :)



Kommentarer
Postat av: Clarabella

I miss you and I need you.. de är lågstadienivå här borta och livet suger

2010-12-06 @ 04:58:57
Postat av: Clara

Ja din mupp kom hem nuuu ...! kul att du kommenterat med mitt namn, ser ju ut som jag snackar med mig själv EMMA ;)

2010-12-07 @ 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0