En världsdel mellan Klaraberg och dig.

Det är fredag och jag känner mig lättad. Ännu en arbetsvecka är över och jag känner att Umeå närmar sig med stormsteg. Jag tror jag börjar inse nu att jag faktiskt ska flytta. Jag har lite fjärilar i magen när jag tänker mig själv, i ett studentrum, 80 mil hemifrån, nya människor, studier... Ett stort steg! Ska bli jättespännande, kul och nervöst. :)

För övrigt vill min förbaskade förkylning inte ge sig.. Jag har jobbat hela veckan och tränat men är egentligen inte frisk. Jag ställde in ölen med Tea idag för jag måste vila mig i form nu. Trodde jag vilade klart förra veckan men tydligen inte eftersom att förkylningen sitter i. Jag blev inte uttagen till match imorgon heller så min helg är helt oplanerad.

Det är härligt vinterväder ute men jag vet inte om jag glädjs med det för tåg och bussar går ju inte i tid och att ta bilen blir bara kaos. Trist ! Hade annars kanske gjort en spontanresa till Linköping och Joel eller till Jessica i Norrtälje. Aja jag har ju lite att stå i här hemma!

Shiiit vad jag är sällskapssjuk just nu. Alla verkar så upptagna ikväll så jag ska väl göra mig upptagen med Idol och lite godis i soffan. :)

Bjuder på en vinterbild.





Ha en bra fredag!

Clarabella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0