här kommer alla känslorna på en och samma gång

Hej Hej!

Dålig uppdatering eftrsom att min data kraschade i helgen. Det här blir ett eldprov om jag kommer överleva 5 dagar utan facebook. Igår fick jag böter på pendeln också! Jag åkte på reducerad biljett...klantigt! 1200 till värdelösa SL! Hoppas pengarna går till snöröjning så tåget kommer i tid!

Jag har första tjing på ett boende i Umeå nu. Känns bra, nu inväntar jag bara antagningsbeskedet som BORDE komma på torsdag. Jag håller tummarna.

För tillfället är jag rätt förvirrad, glad, stressad och näst intill gråtfärdig ibland för jag vill inte missa något men känner att orken typ inte räcker till allt som händer den här veckan. Jag var tvungen att ringa mamma för jag kunde inte ta beslutet om jag skulle julpyssla med postengänget eller träna. Jag kan inte säga nej. Men nu säger jag nej till handboll. HEJ HEJ JULPYSSEL! :)

Ha det bra!

Puss

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0