Hur svårt ska det vara med ett NEJ?

Trodde jag skulle få sovmorgon idag men icke! Chefen ringde kvart över sex och ville att jag skulle komma in och jobba tidigare. No choise, det var bara å hoppa i arbetskläderna. Det har varit jättefint väder i Kungsängen idag, trodde aldrig jag skulle säga det om vintern men det var underbart. -13 och strålande sol :) Var nästan lite glad när jag cyklade på min postcykeln idag.
Mitt under turen ringer en tjej från en studio som fixar makeup och sen får man fotograferas. Tydligen så hade Elin K den jäveln gett mitt nummer haha hon vet att jag var förföljd av dom när jag bodde i Luleå... ;) Jag som har så svårt att säga nej också. Jag sa att jag måste fundera på det för jag jobbade och kunde inte tänka haha så nästa gång dom ringer så svarar jag inte och då slipper jag säga det där jobbiga ordet NEJ:D
Fick masage efter jobbet och Posten bjöd.. :) Skönt!


Träning ikväll.. Tagga tagga! :)


Puss!

Kommentarer
Postat av: emy

det ar okej att saga nej till san dar fotografering clara!! En ringde mig nar jag var i slovenien och jag blev jattesmickrad men sen insag jag att man maste ju betala en massa for dom dar bilderna haha!!



Och Clara lova mig att du lar dig saga nej annars kommer du ga in i vaggen plutten PUSS!!

2010-12-11 @ 07:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0