Peppermint winer

Vaknade och mådde ännu sämre imorse så jag ringde och sjukanmälde mig. Jag är såå rastlös! Jag försöker koppla av och bara ligga still men efter 5 minuter har jag kommit på 100 saker som jag borde göra. Just nu kokar jag knäck eftersom att jag är bakansvarig på julafton är det lika bra att börja nu eftersom att jag har så mycket annat som jag inte får göra nu som jag borde göra.

För övrigt avskyr jag allt ansvar som man fått nu när man är vuxen och måste fixa allt själv. Jag måste ringa CSN, Nordea och fixa med försäkringar hit och dit. Blää vad tråkigt och jag som har telefonskräck kan bara hata det.

Jag vill bli frisk NU för i helgen har Tobbe fest och på lördag har Amanda och Martin fest, jag måste inhandla julklappar, och jobba extra på posten på söndag för det är bra pengar. Det dumma med min förkylning är att jag mår bra och dåligt i vågor. Typ en dag ha febertoppar och sen kan jag må bra andra dagen.

Jag ska möta Malin på Waynes för en fika, det kan väl inte skada?

Nä nu ska jag fixa med knäcken!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0