Som Clara i lådan

Jag har tappat stinget i skrivandet här i bloggen. Jag vet inte vad det beror på men nu är jag änligen ledig hela tre dagar från jobbet så nu kanske jag får mer tid åt det här.

Efter jobbet idag åkte jag hem till Emma och sen var vi i både till Sollentuna centrum och Stinsen för att jaga en nyårsklänning åt mig tills imorgon. Tillslut hittade vi en :) Nu är jag bara hemma och gör ingenting. Linahar åkt till Barcelona så jag är ensam hemma. Känns lite tomt utan hennes glada stämma här hemma. Men men jag ska väl överleva helgen.
Imorgon är det nyår för den som glömt det! Jag ska först hem till Towe på middag där 23 stycken andra från gamla gymnasietiden kommer infinna sig. Sen så har jag inte riktigt bestämt mig vart kvällen ska ta mig. Håller dörrarna öppna så att säga. :)

2 veckor och 2 dagar kvar tills jag flyttar till Umeå. Känns helt galet, jättebra, jättedåligt, spännande, förväntansfullt, kul, nervöst, ledsamt ja allt på en och samma gång... Jag tror inte jag fattat ännu att jag verkligen ska flytta. Jag undrar när jag kommer förstå? I bilen upp kanske... Känns skönt att känna Sebbe och Ellen måste jag ju säga :) Får se om Alban följer med upp  också :)

Ikväll blir det väldigt lungt för min del.. Ska vila upp mig tills imorgon. Jag är typ  jättesugen på att träna imorgon! Typ springa 1 mil i kylan.. Ja det är bara å höra av sig om ni känner samma :) haha lärju ha ångrat mig tills imorgon iof om jag känner mig själv rätt ;).


För övrigt är jag typ frälst av Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0