5 februari

Godmorgon!

Efter fikan i stan igår med Elin B på Börje Olsson och efter lite shopping drog jag hem till Björkskatan. Jag och Elin K tog en promenad till Porsön för att kolla in lägenheten som mest troligen blir mitt nya hem framöver. Lägenheten var superfin och stor. Jag ska dela den med 2 killar, Simon och Alex heter dom. Jag ser verkligen fram emot flytten och få in de få saker jag har haha :).

Jag och Elin ska snart iväg på ett gympapass sen bär det av till stan för att träffa Wille och sen träffa Madde :) I helgen blir det äntligen lite jobb, lördag: 11-19 och söndag: 11-16. Måste ta på mig allt jag får nu så jag kan stanna här ett tag :) Min första utgång här i Luleå blir mest troligen imorgon också! :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: linda

jag kommer också imorgon! :)

2010-02-06 @ 01:05:37
URL: http://lininda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0