Alla <3-dag

God kväll! 

Sitter hemma i mitt rum i Luleå igen efter 24 mycket intesiva timmar i Haparanda. Jag och Linda shoppade loss på IKEA igår och jag fick med mig ganska mycket prylar med mig hem. Dock ingen spegel till rummet som jag var i störst behov utav. Tyvärr var den spegel jag ville ha slut såklart. 

Det blev en ganska galen kväll för vissa igår på sportbaren igår. Bröderna Niva tog hem guldkapsylen HELT KLART! ;P.

Idag har jag varit rätt sliten. Sebbe väckte mig redan klockan 9! Så endast fyra timmars sömn. Vi har gått på stan i det fina vädret med en ännu mer sliten Robert! haha. Kom hem till Luleå för tre timmar sen, jag hade turen att få åka med Sebbe till Luleå för han var ändå påväg till Umeå. :)

Jag fick lite hemlängtan till Kungsängen när jag kom hem till mitt rum på assistent. Eller jag känner att jag saknar ngt, ngn...Jag tror jag känner så för den här veckan har jag typ ingenting planerat förutom lite ströjobb och det är inget att längta efter när det finns saker som jag längtar mer efter...

Snackade länge med Lina i telefonen hon berättade att stackars Joel hamnat i lite tråkiga kvarter i Prag. Jag hoppas allt löser sig för han så han trivs!

Nu ska jag dricka upp mitt te och äta chokladen som jag fick av Sebbes söta mamma idag :).

PUSS PUSS !!!

Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0