Assistentvägen 96

Assistentvägen 96 är mitt nya hem här i Luleå. Här bor jag med Simon och Alex. Det är en fyra på Porsön. Det känns riktigt bra faktsiskt men det är klart man kommer sakna Elin. Det har varit kul å bo tillsammans med henne men vi kommer ju ses mycket ändå :).

Pratade precis med mamma länge i telefon. Allt var som vanligt där hemma och det känns bra för då har jag inte missat något. Joel hade varit hemma i helgen och gått på Thåstöm med Max. Fett avis! Hade varit grymt att se han på Anexet. Joel flyttar till Prag på torsdag så nu kommer jag inte träffa han förrän i Juli..

Imorgon ser planeringen ut följande:

-Tvätta
-Fixa i rummet
-Spinnigpass och gymp på STIL
-Storheden
-Middag hos Madde




Jag, Joel och Max på julafton<3

Puss // Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0