Fredag kväll

När jag kom hem från jobbet idag insåg jag att jag inte hade någonting gott att äta... Jag snackade lite med Alex som inte heller hade något gott i skafferiet så då kom vi på den lysande idén att baka! Gissa vad som bakades? Om inte...Kladdkaka ;). Den blev riktigt god. Det blev diskussioner om jorden, skapelsen, universum! Väldigt djupa ämnen en fredagkväll, men det var trevligt.

På jobbet idag var det riktig girlpower! Det var bara tjejer som jobbade, och Kristoffer då :P. Så i köket blev det mycket tjejsnack. En tjej på mitt jobb berättade om en kille hon dejtat som hade varit jättegullig och trevlig tills han tog fram fotoalbum efter fotoalbum där han jagar älg och även bilder på styckningen. haha alltså vad är det med norrländska killar? Ofta vi tjejer skulle tända på sånt! När killen tagit fram det fjärde fotoalbumet där han skär halsen av älgen fick hon nog och gick hem :P haha såå kul! Undra om killen trodde hon skulle bli imponerad eller! VILKEN HUNTER! ;)

Jag trivs bättre och bättre på jobbet också! Alla är så gulliga och trevliga!

Imorgon blir det Happis, shopping med Linda på IKEA, kolla Sebbes hockeymatch och sen Valentin disco på Sportbaren :)

PUSS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0