Godmorgon

Vaknade av att rummet typ skakade och nej denna  gång var det inte snöstorm utan dom håller visst på att byta köksluckor i huset. Lite småjobbigt att vakna till så jag gick upp och nu har jag kollat runt på lägenheter men faan vad dyrt det är! Ska gå och kolla på ett rum idag sen får vi se.

Gick tillbaka i bloggens tidigare inlägg som skrevs för 2 år sen. Vilken nostalgi. Gammla kompisgänget som vi var då hade planer på att bo i kollektiv och en massa annat. Herregud vad allt kan förändras på 2 år. Alla som ingick i det gänget har jag faktiskt lite kontakt med fortfarande men annars är vi helst splittrade. Två är i USA, en i Karlstad, en i Kanada, en vill flytta till Norrtälje, och jag har hamnat i Luleå ;) haha! Så det kan bli!


Nu ska jag snart iväg och träffa Elin Björkén i stan för en fika. :)


Pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag finns kvar Clariiiis :D Och jag tycker att du ska komma hem nu hihi :D PUSSSSSS <3

2010-02-04 @ 11:50:50
Postat av: Clara

Naaaw sweetie vem du nu är ? ;) haha men nu får ni komma och hälsa på mig i Luleå istället :) <3

2010-02-04 @ 22:58:59
URL: http://clarabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0