Halloj!

Pratade med mamma igår på telefon och hon sa att hon läser min blogg. Lite kul för igår när jag skulle laga middag, korvstroganoff med ris så råkade jag laga JÄTTEMYCKET! Jag måste ha fel på ögonmåttet för det blir alltid samma sak när jag ska koka pasta också, så lagar jag alltid för 10 pers istället för 1! Jag kom på vem jag har fått det ifrån! Jo MAMMA! Hon lyckas också alltid laga mat för ett kompani. Så nu blir det korvstoganoff i en vecka eller så... ;P


Igår efter jobb och bodypump så kom Elin Björkén över. Vi fikade och snackade på, alltid lika trevligt.

Ledig idag så det blir att träna med Jossan på STIL, vi ska gå på ett afropass :) Ska bli spännande. Eftersom att det är semeldagen idag så får ni inte glömma att äta en semla!! För det ska jag göra !! :D







Vanessa Carlton- A thousand miles



XOXO// CLARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0