I väntan...

Sitter just nu i väntan på att min chef från Max ska ringa och säga om det finns några lediga arbetspass i veckan. Om det inte finns det så ser jag ingen direkt anledning att ha så bråttom till Luleå. Kanske gymkortet som jag köpt lockar lite annars får det vara.

Såhär går mina tankebanor just nu kring Luleå och allt. Om jag inte får mer jobbtillfällen än bara extra så kommer jag inte ha råd att skaffa lägenhet och då kommer jag hem till Stockholm den 26:e februari. Men jag tar allt som det kommer... man vet ju aldrig och det dyker upp något :)

Jag trivs här uppe men jag har kommit på att jag trivs nog rätt bra hemma i Stockholm också ;)


PUSS <3<3

Kommentarer
Postat av: Burrebus

jag tycker 26februari låter bra. Men itne sent på kvällen.. tänk på mitt födelsedagsfirande :D hihi

2010-02-01 @ 13:40:39
Postat av: Clara

Amanda fyller ju år den 26:e :O

2010-02-02 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0