Kungsängen är sig likt

Då har man varit hemma 24 timmar då ;). Känns riktigt bra att vara hemma, speciellt nu i helgen då Amanda (och Sabina som är bortrest) fyller år. Men även Emma och Mimmi ska firas, mycket party med andra ord.

Igår var jag hemma hos Lundbergarna vi åt god middag, spelade kort och kollade på Bröloppsfotografen. Lite småkul film. Idag har jag och Amanda uträttat lite ärenden i Jakan och jag har fått köra lite bil. Så jäkla kul  att köra! Synd att man inte har en egen bil.

Funderar på att komma hem till Stockholm 1 maj. Känns som att det är ganska lägligt att komma hem då eftersom att jag vill sommarjobba på posten i  sommar och så gillar jag Stockhom på sommaren. Sen får vi se vad som händer. Även om Kungsängen är som vanligt så trivs jag här! Feels like home!! :)


Nä nu ska jag inte tänka mer på framtiden! Leva i nuet ska jag göra! Ja! Det ska jag!!


PUSS OCH HEJ !!! HA EN BRA KVÄLL FÖR DET SKA JAG HAA !!!! :D

<3<3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0