Måndag

Mina planer går inte så bra för jobbet har ringt och vill att jag ska jobba och jag kan inte säga nej eller jag får inte säga nej för jag måste jobba :)

Min  plan att tvätta imorse gick inte heller bra för jag fick inte igen tvättluckan! Jag har hunnit träna på STIL iaf :) Sen gick jag och Elin hem till Emmelie och åt skinksallad sen bar det av till jobbet. Jobbade 15.45-22.

Jag var lite orolig att jag inte skulle hitta hem efter jobbet idag men det gick jättebra och jag bor jättenära busshållplatsen har jag förstått nu ;)

Imorgon ska jag till Umeå och träffa Sebbe. Ser fram emot morgondagen :)


Stort grattis till världens bästa pappa som fyller 51 år idag<3

Lots of love! // Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0