Sista februari

Gårdagen blev lugn. Jag, Amanda och Emmy låg hemma i TV-soffan hos Amanda och kollade halvhjärtat på melodifestivalen som jag tycker är ett program som borde tas bort. Det har blivit så sjukt pinsamt bara. Som Pernilla Wahlgren? När ska hon lämna melodifestivalen? Inte nog med det så bad hon i aftonbladet att alla skulle lägga sin röst på henne för om hon skulle hamna i andrachansen så skulle hon ju missa broder Niklas Wahlgren och Laila Bagges bröllop. Nu hamnade hon i andrachansen ändå och missar bröllopet, undra om hon tycker det var värt att ställa upp med en så kass låt som ändå inte kommer gå till final?
Men roligaste var nästan gruppen som ställde upp igår som hette "Noll diciplin" och låten hette "Idiot". haha fatta om dom hade fått åka och representera Sverige? Som tur var så gick dom inte vidare för det hade rent ut sagt varit en skam!

Idag har jag och Emmy hängt på Söder och druckit kaffe och pratat om livet. Vi kom fram till att vi måste lära oss att leva i NUET!

NUET VAR DET!

Ha det bra!



Sportlovet 2007. Jag och Julia


Vi åker "däck" på Linbecksbacken. Årets vinternöje 2007

// Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0