Tillbaka i Luleå

Det blev lite ändrade planer. Jag tog bussen till Luleå redan imorse 7:20 för att börja jobba klockan 11. Igår var jag, Elli och Becko på intensivgympan i Happis. Det var en jäkligt kul och bra pass. Efteråt hämtade Sebbe upp mig så åkte vi hem till han och klappade lite på hundvalparna. Dom är sååå söta och pluttesmå! Jag stannade i stan eftersom att jag ändå skulle upp så tidigt.

Imorgon ska jag och Elin Björkén hitta på något på dagen innan hon börjar jobba. Vi har faktiskt inte hunnit ses så mycket sen jag kom hit.

Pratat med både mamma, pappa och Lina ikväll men känner mig ändå lite sällskapssjuk och behov av att prata av mig! :) 



Nää vad pladdrigt det här blev! 


PUSS// C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0