Tisdag

Chefen kunde inte erbjuda något jobb förrän fredag så jag åker med Birgit ner till Luleå på torsdag morgon. Jag ska med Elin och se hockey på torsdagkväll Luleå-Modo :) hehe jag kan ingenting om hockey men jag har ju förstått att det är stort här uppe så jag måste ju hänga med i snacket.

Igår tog jag det mest lugnt hjälpte Elli lite i stallet och på kvällen bastade vi :).

Innan jag skulle sova fick jag ett sms av "storbonden" ! Han skrev med stora bokstäver:

"JAG ÄR IMPAD AV DIG CLARA, ATT DU VISSTE VAD JAG VILLE UTAN ATT JAG BEHÖVDE SÄGA NÅGOT //"xx" HAR NOG ALDRIG HÄNT FÖRUT.

Lät lite kul, men det jag hade gjort var att flytta lite på mig så han också skulle få plats å sitta i köket. Tänk vad en liten sak kan göra en människa så glad. Så det blev dagens goda gärning! ;P


Ikväll ska jag nog in till stan och träffa S :)


Puss!

Bjuder på en bild på Bosse THE dog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0