Torsdag

Resan hem från Umeå var segare än segast. Stefan från Max ringde och gav det glada beskedet att jag fått  en deltidsanställning hos dom. Så nu blir jag kvar här till maj åtminstonde :). Fick hoppa in och jobba ikväll också. Det var mycket folk! Typ busslass med människor som kom och åt idag. Som tur var hade jag driven och slapp kön till dörrarna.

Imorgon blir det träning på STIL, fika med Elin i stan sen jobb 15:45-20.30.

Jag tror jag bestämmt mig för att komma hem den 26:e februari iaf :). Nu när jag vet att jag har deltidsjobb från och med mars så kan jag lika gära passa på att åka hem lite.

Ska nog gå in och kolla biljetter nu med en gång!


Lars Winnerbäck- I dina ögon


// Clara

Kommentarer
Postat av: Rebecka

wwwwwaaaay!! bra att du stannar anda till maj da kommer jag hinna att halsa pa dig :D

laste att du flyttat in med tva grabbar, hur funkar det ar det snella gossar?

pusss

2010-02-12 @ 14:08:07
Postat av: Clara

Jaa klart du ska komma å hälsa pÅ!

Jo men det fungerar jättebra! Snälla och trevliga killar. :) Puss

2010-02-12 @ 23:48:29
URL: http://clarabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0