Umeå och tillbaka

Efter jobbet i måndags tog jag den blåa Kustbussen till Umeå för att träffa Sebbe. Jag var framme halv tolv och det var en rätt seg resa måste jag säga. Avståndet mellan Luleå och Umeå är längre än vad man tror, speciellt när man inte har någon Mp3 heller. Min stora sysselsättning på bussen är att lyssna på när andra männsikor pratar i telefon. Riktigt underhållande ibland faktiskt haha och det känns som att man nästan lärt känna personen som sitter på sätet rakt över.

Imorgon åker jag hem till Kungsängen. Det ska blir riktigt kul att få komma hem och träffa alla. Jag stannar hemma till måndag men känns lite dumt för jag jobbar inte förrän fredag nästa vecka så egentligen skulle jag kunna stanna hemma till torsdag. Ska kolla om jag kan omboka men tror inte jag kan det tyvärr.

Stockholmshelgen ser ut följande:

Tordag: Landar 14:30, hemma i Kungsängen 17:00 förhoppningsvis!, Middag hos Lundbergarna.

Fredag: Fika med Emma B, träffa pappa, middag hemma hos Amanda, förfest och utgång på MP.

Lördag: Fika med Määäl, Mimmi fyller år, Utgång?

Söndag: Träffa Elli sen ??

Måndag: ??Hem till Luleå igen

Kommer bli en kanonhelg!!! :) Lääääängtaaar!


<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0