Umeå

Halloj!

I tisdags åkte jag till Umeå för att träffa Sebbe. Bussresan hit var rätt seg och jag måste köpa en ipod har jag insett. Det är såå tråkigt att åka buss utan musik. Nästa problem är att jag knappt har någon musik på min data. Förut gick jag alltid hem till Amanda och Sabina när jag behövde nu musik för dom har faktiskt bra musiksmak. Blandat och bra :)

Igår var vi på stan och checkade läget. Det var kul att se Umeå för jag har knappt varit här, typ bara kört igenom med bilen och det räknas ju typ inte. Vädret var kanonfint igår, strålande solsken och -6 grader. På kvällen gick jag över till Ellen och åt middag hemma i hennes lya som bara ligger 100 m från Sebbe om ens det :). Jag och Ellen har inte träffats sen i sommras så det var trevligt att hinna träffa henne också.

Nu sitter jag hemma hos Sebbe, ensam! Han har åkt på sin praktik och jag ska åka hem om 2 timmar med bussen. Jag har försökt övertala honom att åka till Happis i helgen men det verkade visst tveksamt...

Jag jobbar fredag kväll men funderar på att ta bussen från stan till Happis efteråt för jag vill gå på IKEA i helgen och shoppa lite saker till mitt nya rum. Vi får se vad som hinns med!


Puss Puss

Clara


Kommentarer
Postat av: Elin

Eller!! SÅ stannar du här, går ut med oss på lördag. Så sticker vi båda till Happis nästa helg för då har jag tänkt åka dit! Mycket bättre va?! :D

2010-02-11 @ 09:46:13
Postat av: linda

Elin eller så kommer du också hit nu! låter allra bäst tycker jag! :)

2010-02-11 @ 20:11:44
URL: http://lininda.blogg.se/
Postat av: Elin

Nehej det ska ajg inte göra! Nästa helg ju ;)

2010-02-11 @ 20:25:27
Postat av: Clara

Som det ser ut nu så leder happis med 1-0 ;)

2010-02-11 @ 22:44:44
URL: http://clarabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0