Vilken kväll!

Det blev en lyckad kväll igår! Helt klart en av dom bättre i MP:s hitoria. Kul att träffa gammla igenkända ansikten från Kungsängen och det var ett bra drag på dansgolvet.

Utanför MP träffade vi på en kille som bodde i "one call-huset" och han hade en massamassamassamassavadheterdet?VINhemma. haha asså han snackade sjukt dryg stockholmska och jag spelade in nästan hela samtalet med honom och det är svinkul haha. Han gjorde allt för att försöka charma med oss hem till honom men icke. Vi sa att det nog var bättre för honom att gå hem och äta en macka med smör och sova istället. ;)

Såklart fick vi vänta länge på nattbussen och självklart var det Råby som kom först så jag och Mimmi fick gå från Byggdegårdsvägen. Tur att det är plusgrader här hemma. När vi går förbi hembygdgården ropar en kvinna och frågar vart vi ska. Vi svarade hem och hon ville ha sällskap och när Mimmi svängde in till sig så jag ta sällskap själv resten av biten med  den okända 50+ kvinna som påstod att hon sett mig på toaletten på MP. haha hon sa det nästan lite argt så jag sa snabbt att jag inte varit på MP:s toalett på hela kvällen så det måste ha varit ngn annan haha. Asså sjuk hemgång! Sen pratade vi barn, barnbarn, boende och att man borde skicka snön till araberna för dom skulle uppskatta den mer.

Sen sa vi hejdå.
Det var min fredagskväll!

Får se om det blir utgång ikväll också eftersom att Mimmi fyller år men vi får se känner mig lite seg för det.

Snart kommer Emma förbi med tårta! Inte helt fel!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0