2010!!

Hallåå!

Nu var det ett tag sen jag skrev...har inte riktigt orkat! Men nu ska det bli ändring på det! Om exakt 2 veckor flyttar jag upp till Luleå. Känns helt sjukt! Det ska bli riktigt spännande men det börjar bli lite pirrigt om jag ska vara ärlig.

I helgen var jag i Göteborg och träffade Alban. Det var askul och jag som inte varit i Göteborg sen 2004! Jag kom på lördagen på dagen och åkte hem 24 timmar senare, haha resan var kort men intensiv och vi hade det asnajs! Helt klart annorlunda! Jag och Elin pratar om att åka till Göteborg lite senare i vår och hälsa på hennes kompisar som bor där å så :). Jag ser fram emot 2010! Jag tror det här kan bli mitt år!


Saknar Göteborg och allt där till! <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Burrebus

Jag vill inte att du flyttar :( Kommer inte kunna ta fika när vi vill eller ses, blää ! Vill att du ska flytta så att de gör dig glad, men jag blir inte glad :P

2010-01-12 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0