Bosse THE dog!

Imorse när jag vaknade av att Bosse (Simons nya hund) kom och kröp ner bredvid mig. Världens sötaste hund och vill gosa hela tiden, dock fiser han stup i kvarten. Så när Simon gick ner för att åka till jobbet sa jag åt han att ta med sig Bosse för stanken blev olidlig. Men Bosse ville inte röra sig och efter ett tag så sträcker Bosse lite konstigt på sig och kollar bak på sig själv och jajjomänn han hade släppt en blötfis som resulterade med en brun fläck på mitt vita lakan... USCH! Jag kastade mig upp och Elli också.. BOSSE UUUUT! hahah äcklig hund det där och jag fick ingen sovmorgon.

-20 grader och tårna fryser...

Dagen har spenderats i stan med Henrika och Lina, mkt trevligt! Vi har även laddat upp med dricka för imorgon då det blir tacomiddag och förfest här i Korpis :) Sen utgång på Asplöven!

Kvällen blev lugn tillsammans med Elli, Linda. Simon, Robban och Biggan. Massor av godis har ätits och vi har spelat "med andra ord".

Max i Luleå ringde såklart och frågade om jag ville jobba imorgon 12-17. Synd att dom inte lagt mig på schemat...well well det fixar sig annars blir det här en månads "semester" i Luleå :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0