Helgens bravader

Söndag och bakis fortfarande...

Igår lördag hade vi tacomiddag här hos Nivas. Sen hade vi förfest här och spelade "med andra ord". Vi hade askul!! Resan in till Haparandestad var dock mer som en skräckupplevelse. Vi satt 4 i baksätet och 2 i passagerarsätet fram och Henkka körde. Ni som inte vet vem Henkkaär så är han inte den bästa bilföraren. Linda var hysterisk haha och när vi kom till stan fick Henkka för sig att gena över en stor parkering. Alla skrev "HENKKA AKTA STORLPARNA AAH" haha sjukt! Robban fick ett rivmärke på hakan (av mig eller Linda)  för att han skrek så mycket haha..

Inne på krogen var det rätt bra drag, dock rätt dålig musik stundvis och det är märkligt jag tror Happisborna går igång på Lady Gaga "Bad romance" för den spelades MINST 5 gånger..

Efter krogen drog vi till Max och körde drive in. Alla skulle ha specialbeställningar och hit och dit. Jag som jobbar på Max led med persolaneln haha :P. Konstigt nog hade jag mer pengar i plånboken efter maxbesöket.. :S 

Nu måste jag släcka lampan i rummet för Robban på står att jag förstör mysfaktorn i hans rum! Ser inte tangentbord längre!!

Och glöm inte mina Stockholmsvänner att vi har ryktet här  i Norr "att i Stockholm Steker vi!!!"
Lev upp till det nu när jag är borta! ;)



Jag, Henrika och Linda



Partyflaskan numero uno



Robban, Dan, Henrika



"Med andra ord" Jag och Linda ägde;)



Det här skulle man visst göra när man druckit upp flaskan och vi lyckades med allt! ;)



Vi var stolta som överlevde bilresan med Henkka





partysockorna på!! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0