Hemma hos Nivas

Jag överlevde snöstormen trots att jag blev snöblind och nästan påkörd av en plogbil. Hade ju varit trist å hamna i rullstol efter 2 dagar i Lule haha.

Idag var jag, Elin och Diana på bodypump. Det var bra träning men instruktören snackade alldeles för mycket.. Den som sa att norrlänningar är tystlåtna har FEL! Jag var även til studievägledaren idag och tänkte fpå hjälp med att hitta en kurs som skulle passa mig men dom var inte så hjälpsamma. Vet inte om jag orkar boka upp mig på något. Får se hur länge jag stannar här eftersom att det verkar dåligt med jobbtider.

Jag bestämmde mig för att spendera resten av veckan i Korpikylä hos Nivas. Känns bra att vara här igen, känns som att komma hem :).

Känner mig lite vilsen haha men efter hela 3 pepptalk med mamma idag så ska detta nog gå bra. Allt löser sig i värsta fall får jag väl ta flyget hem till Stockholm men jag ska ge det en chans :)


PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Burrebus

Du vet var jag finns :)

2010-01-29 @ 17:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0